En gång är ingen gång!

söndag 4/2 = valde vilan, tränade!
 
Såklart sov jag ut idag också!
Det är det mest värdefulla med att ojobba.
Löste söndagsXet och sedan var det dags för handboll.
Hemmalaget skåpade ut serietvåan med 40-14 (30-5 i halvlek).
När vi kom hem gick jag direkt till gymmet.
Hde bestämt mig för en ny ansats: riktigt sakta och helst lite längre. Sprang 10 minuter på varje fart och det var faktiskt lite bättre i musklerna?! Men en gång är ingen gång, så jag är nöjd med detta och avvaktar att det inträffar fler gånger innan jag jublar.
Hemkommen blev det kfsås med tillbehör.
Och lite serietittande.
Valde att ta ledigt från jobbandet idag, men Barnafadern är pensionär måndag och tisdag, så då kanske jag stannar längre på jobbet i morgon. Han vill normalt inte vara kvar, så jag passar på när det bara är jag som är i stan.  Måndag behöver han heller inte bilen för handbollsträningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0