Det har varit mycket ett tag

torsdag 15/2 ≠ träning
 
Nu och då under dagen har jag haft känning av näsblod, så jag bestämde mig för att skippa träningen.
Baka lite frökex kanske kan vara en lagom ansträngande aktivitet.
Möjligen är jag en aning trött, mera allmänt, just nu.
Stretar med att hålla teoritempot i kursen, samtidigt som jag vill snygga till uppgifter och lägga ut övningar.
Ordinare arbete pågår också.
Programmeringen är rolig, men ibland tjorvar det såklart till sig.
Då måste man ägna sig åt degugging.
 
Kollegorna envisas med att prata om debugging, men det kan jag inte, så då får det jag gör kallas degugging.
 
Nu ska jag göra en liten insats innan jag kanske skriver någon enstaka rad kod.
 
Systern min är på gala i huvudstaden och vi hoppas att hon ska få det pris hon är nominerad till.
Sveriges bästa helt enkelt.
Ja, priset är inte till en syster utan en chefsassistent.
Fast det heter något tjusigare, som jag tyvärr inte kommer ihåg.
 
Svårt att ta med sig gäster mitt i veckan, men kommunikationsdottern representerar i alla fall släkten och är med. Sarah Dawn Finder är visst på plats och underhåller.
 
I morrn ska jag dra söderut till mamma, dels för att träffa henne men också för att delta i ett vårdplaneringsmöte.
Vi har förhoppningar om  hjälp till självhjälp, men det kanske är att tro på tomten?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0