Det gäller att ha prioriteterna klart för sig

söndag 25/2 ≠ träning = mera catching-up
 
Drog till jobbet mitt i dagen.
Inte mycket kvar nu, men inte direkt en promenad i parken att hänga med.
När jag löser övningar får jag gå tillbaka till övningar jag redan gjort för att komma ihåg vad det betyder och hur man gör. Jag får ut det mesta, men måste dubbelkolla hela tiden.
Lite oklart vad som förväntas att man ska kunna vid kursens slut, för det måste vara omöjligt att kräva allt detta.
Allmänbildad blir man i alla fall. Bara man minns det.
Fysikerdottern dök upp och käkade med oss.
Trevligt.
Vi löste färdigt DNs söndagsX och videopratade med 08'an.
Ingen träning orkade jag med/prioriterade bort, och i morgon kväll blir det Stinnisen hos GB.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0