RK var helt hopplöst

tisdag 7/8 = dags för en runda
 
Vid 20 satte jag iväg på min träningstur.
Först ryggradsrullningen förstås. Den är lätt att göra, men den andra har jag problem med att verkligen göra.
Skärpning där!
Hade en halv idé om att jag skulle köra milrundan utefter havet, men det kändes inte som en bra längd, så jag bestämde mig för Åsen (~7km). Runkeeper fick spunk och jag upptäckte efter en kilometer att den gått i baklås. Den stängde ner, men när jag startade om så låg min loggning kvar, pausad. Nu var jag uppmärksam, men missade ände med 900 m att den inte gick efter ett par kilometer till. Barnafadern har också haft problem med RK, GPS'en har inte riktigt hängt med och han fick också återuppta loggningen. Jaja, dekaltrimning.
Fortfarande bra ljus och lagom varmt när man drar iväg vid åtta. Men det där ändras ju i rask takt nu och snart blir det till att fylla på gymkortet. Ryggradsrullning när jag kom hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0