Länge sedan sist

söndag 19/8 = frivilligt plågeri
 
Trots att vi var ute och knogade bestämde jag mig för att föröka lunka runt nejden.
Tog turen runt åsen.
Jag skulle vilja lunka lite längre, men det går aldrig att bestämma i förväg. Jag avgör när när jag kommer till vägskälet, beroende hur det känns. Det gick väl så där.
Jag känner nästan inte av mitt benonda längre. Nu efteråt känns det lite i utsidan på underbenet.
Ska strax lägga mig och göra ryggrullningarna för att massera musklerna mellan kotorna. På onsdag ska jag träffa fysioterapeuten igen. Hoppas han gör samma noggranna kontroll och manipulation som sist.
Det är inte bara asfalt på rundan, men nästan.
För att göra något kvalitativt,  lyssnade jag på Sara Danius sommarprat. Otroligt bra att kunna vara så saklig och noggran.
Mera knytblusar åt folket.
Mörkret faller allt tidigare och det blir snart att fylla på gymkortet igen. På helgerna går det ju an ett tag till. Terminsstart kryper närmare och som vanligt börjar jag nojja om min planering. Måste börja med cirkulationsscheman, eller kah jag ta förra årets kanske? Antalet grupper blir nog detsamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0