Så börjar det om. Med måndag alltså.

söndag 22/4 = återhämtning
 
Handbollscoachen stannade hemma från dagens konditionstester.
Inte alls pigg.
Jag gjorde mitt bästa för att hålla mig undan.
Korsordade, virkade och försökte läsa ut Stinnisen.
Vem ska få dessa?
Någon....?
En del TV blev det kanske också.
Stekte laxbiffar till middag. Supergott.
Sjuklingen åt nyponsoppa och glass.
 
måndag 23/4 = BG hos GBG
 
Deltidspensionären (a.k.a. Barnafadern) är alltid ledig måndagar numera, men hade dubbel anledning att vara hemma idag. Sjuk. Feber och allmänt hängig.
Jag drog iväg tidigt och lyckades få parkeringsplats närmast jobbet.
 
Idag hade jag bokat in en handledningsträff med de fyra skrivare som fallit på min lott.
Två verkar oproblematiska, en har precis kommit något på spåren och den sista syntes aldrig till.
Jag mailade för att höra vad som pågår.
[fick precis nu ett svar där hen säger sig inte ha möjlighet att göra uppsatsen i år och hade missat att handledning var idag]
 
Bestämde mig för att stanna på jobbet tills det var dags för BG hos GB.
Tror jag fixade två tentauppgifter.
 
Jag får ju lov att lösa alla själv för att veta vad som är svårt och vad som är rätt.
Dessutom hade jag lösningar, men de stämde inte riktigt??
 
I morgon ska den finaliseras och helst tryckas. Själva provet går på torsdag. Kompanjonen har ont i ryggen, och jag har inte gjort det där på ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0