Lite av det mesta

söndag 8/4 = minsta möjliga
 
I dag har vi gjort, om möjligt, ännu mindre än i går.
Jag har tvättat lite, Deltidspensionären (a.k.a. Barnafadern) har damsugit lite, skottat bort lite snö.
Jag åkte till döttrarna och lämnade fyra blommor som blev över när jag satte om i går. Passade på att handla lite.
Vi gjorde en mycket liten ansträngning vad gäller maten.
Hemgjorda hamburgare på grovmalen högrev, och till det stekte jag lite av varje som fanns i grönsakslådan.
Jag hade en påse med brysselkålsblomma (flower sprouts), lite grönkål, oliver, jalapenos, purjolök och soltrokade tomater som jag fräste i olivolja. Deltidpensionären åt strips. Man ser redan på beskrivningen vem som hade bästa tillbehöret :-)
Jag läste också 50 sidor Stinnisen. Vänta..., det var ju mycket? Gudomliggörande av förståndet, minnet och viljan. Tunga grejjer. Frågan är hur man ska sluta streta emot?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0