Avbokat resan till Barcelona

måndag 30/4 = biljetthantering
 
Benet fortsatt lite bättre.
Barnafadern fick ett energiutbrott i går och letade åt en krycka vi har kvar sedan äldsta dotterns avslitna lårmuskel. Kanske är det blotta åsynen av den som gör att det känns bättre nu :-)
Bestämde mig igår för att vara hemma idag och försöka rätta lite mer tentor.
Först tog jag dock itu med att avboka flygresan till Barcelona.
Ringde både försäkringsbolaget och flygbolaget.
Naturligvis lyckades jag göra saker i fel ordning och försökte begära återbetalning innan jag avbokat :-/
Men nu har jag gjort vad jag kan, tror jag. Bara att avvakta att pengarna återbetalas och sedan göra en skadeanmälan till försäkringsbolaget för att se hur mycket vi totalt får tillbaka. Vi betalade totalt 9.450:-
Nu har Barnafadern i dagens energiutbrott föreslagit att vi ska ta bort vinterbelysningen utomhus.
I stort sett all snö är borta, utan ett enda spadtag i högarna.
Vilket jag trodde skulle behövas i år.
Mina små häng Saint Paulior har börjat komma igång igen efter omplanteringen. Jag tycker de är så fina.
Nu hörde jag ytterdörren slå igen, så det är väl lika bra att jag riggar på mig och går ut jag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0