Stegringslopp

onsdag 20/9 = träning
 
Möten, undervisning och mera möten.
Däremellan en del kursadministration.
Hemkommen blev det blomkålssoppa med knaperstekta baconbitar.
Tittade på första perioden av MoDo-Oskarshamn i hockeyallsvenskan, och när jag drog till gymmet ledde MoDo med 2-0. Nu ser jag att de vann med 3-0.
Som alltid numera, lyssnar jag på en deckare när jag tränar.
Har försökt satsa på svenska deckare ett tag.
Körde stegringslopp 4*(10*0.2 km). Enda sättet att stå ut med löpbandet och tröttheten just nu.
Fast just nu har förstås varat i drygt ett halvår :-(
Imorgon går kursen in i spurten.
Torsdag och fredag eftermiddag görs alla presentationer.
Kul, men rätt jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0