Lite mer tid för jobb ett par dagar

tisdag 12/9 = mest IG-arbete
 
Fortsatte att jobba med valmaterialet i InfoGlue.
Som alltid, så blir jag tots frustrationen less efter ett tag, och bara jobbar på, fast det är tungrott.
Barnafadern tyckte att våra (köpta) lijor luktade så starkt så de får stå ute :-(
Synd tycker jag, för de är väldigt vackra.
Hade tänkt träna på kvällen, men så ringde #4 och ville komma ut en stund.
Självklart!
På skämt sa hon "man får väl en kaka?".
Ja det är klart, så jag satte igång att baka en given vinnare: (kollegan) Lenas krämkaka, som av vissa kallas Sverigekakan.
Oproportionerligt god i relation till arbetsinsatsen.
Barnafadern drog på träning och vi drack te och pratade bort ett par timmar. Såå trevligt för mig.
Sedan kom hennes bf, som gjort ett extrapass på vårdhemmet (där de träffats). Han fikade och vi pratade en bra stund, innan de drog till stan.
En observation: för första gången på mycket länge var det roligt att baka?! Så trots att dottern var rädd att hon tvingat mig, var det så roligt att göra.
 
tisdag 12/9 = IG och utbildningsadministration
 
Fortsatte att jobba med valmaterialet i InfoGlue, mellan mötena.
Det första var 9-12, och jag tror att vi satt i universitetes tråkigaste lokal.
Effektiva var vi dock, och avverkade massor av nya kursplaner.
Utsikten är det dock inget större fel på.
Det andra var ett personalmöte för stora c-kursen. 15.30-17.15, så jag kom hem rätt sent.
Åt lite GoOn för att kunna gå och träna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0