SX 40 var inte bra

söndag 8/10 = ledig
 
Hann tillräckligt mycket igår för att vara ledig idag.
Bara latat mig.
Fast jag åkte en sväng till returgården och körde ett par tvättmaskiner i alla fall.
Startade i god tid med söndagskrysset.
Inte bra idag. Vissa ledtrådar var tveksamma tycker jag.
Stockholmsdottern har inte hunnit så långt så jag har inte kunnat stöna med henne heller.
Eftersom jag inte är så bra på att välja kläder och träffar ungefär samma studenter varje dag, har jag kommit på att jag ska ta en bild av varje dags plagg. Då kan jag hålla koll på att det blir tillräcklig variation :-D
Bara blått i början, tydligen.
Ganska nöjd med min nya skjorta, som har en del rosa inslag.
Måste kika i garderoben och tänka lite i förväg, för jag klarar verkligen inte av att bestämma på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0