Nu är pärsen över

fredag 20/10 = sista kraftinsatsen för i höst
 
Idag var det min sista live-insats på stora programmeringskursen.
Handledning och frågestuga, hela eftermiddagen.
Inte för att det var så många kvar kl. 15, men jag höll ut tills de närvarande var nöjda. 17.30 var det.
Idag blev det mycket rekursion och pekare hit och dit.
Jag visade hur jag gör för att hålla koll på sekvens och värden i flödet.
Jag hoppas någon fått verktyg för att själv reda ut den typen av situation.
Kul och interaktivt är det i alla fall, och vi har rätt roligt under tiden.
Den sista klädparaden
Puh!
Nu kan jag börja klä mig som vanligt igen, dvs. utan eftertanke :-D
På förmiddagen hade jag hållit rent i kalendern för att kunna börja jobba med den presentation vi ska hålla på onsdag, om vårt lilla forskningsprojekt.
Det gick väl så där.
Huvudvärk från morgonen, inte ens två Treo vid lunchtid hjälpte. Tog två till nu i kväll. På väg att bli sjuk?
Måste hur som helt jobba lite i helgen, massa labbar som ska rättas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0