Idag kom lillebror

tisdag 24/10 = någon fyller 24
 
Japp, en söndag för 24 år sedan kände jag redan innan jag stigit upp att barn #3 tänkte göra entré.
Vi fick ringa en kompis, så att de blivande storasystrarna skulle ha sällskap till dess att farmor och mormor kunde komma.
Ingen utdragen historia, tack och lov.
Efter bara ett par timmar anlände han.
4 kg och 55 cm.
Vilket mirakel det är att få vara med om ett barns födelse.
Jag är så oändligt tacksam över att få ha varit med om detta flera gånger.
Pigga och friska barn, tänk vilken gåva.
Så i morse ringde vi och sjöng för honom.
Han får visst en cykelsadel av oss.
På jobbet var det arbete med presentationen på förmiddagen, plus en del kursadministration.
Klockan 13 startade konferensen.
Nu på kvällen har jag suttit en stund och redigerat lite mer.
 
Har lagt några dolda bilder om vi vill kunna visa som svar på frågor. Lägger kollegans sista hand på det i morgon bitti.
Tråkigt tror jag det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0