(Feeling like a fraud)^2

torsdag 26/10 = träningsdag
 
Idag blev det kontroller hela dagen.
Resultat och förkunskapskrav.
Inte kul, men det måste göras.
Efter en enklare middag traskade jag iväg till gymmet.
Fegjag vågar inte cykla i snömodden.
Eftersom jag varken orkar snabbt eller långt, fick det bli långsamt och kort.
Hemma blev det en kopp rött såklart, och lite Greys anatomy med vårdbiträdesdottern.
Försökte boka bord för AW i morgon, men den tilltänka resturangen hade fullt.
Då kanske det blir något stillsamt i hemmet istället.
I morgon blir det DKV, och jag ska fortsätta med min meritansökan. Feeling like a fraud.
Fick en förfrågan att göra två värderingar, men jag fegade ur. Två ansökningar för excellent. Feeling like a fraud.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0