Bara finfint

lördag 28/10 = ??
 
Skönt med sovmorgon.
Under frukosten sms:ade vårdbiträdet och undrade om vi skulle åka till stora mataffären.
Hon jobbar delat idag och hade uppehåll 11-15.
Vi behövde ändå handla en hel del, eftersom vi skjutit upp det hela veckan.
Inga märkvärdigheter, mest stapelvaror i kylskåpet.
Jag köpte fina rosor och hittade små söta spökljus.
Det är nog fullt möjligt att peta bort ansiktet och få formade blockljus som passar varje dag framöver.
Får se hur jag gör.
Handbollsmatch 16.30 styrde upp huvudmålet så att vi alla tre kunde äta, lunch-middag blev det.
Finns det ett ord för det?
Nu har de andra två dragit, och jag har löst korsord och druckit kaffe i godan ro.
Om några minuter ska jag byta om och åka till handbollsmatchen. Det är ettan och tvåan i serien som möts.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0