Julförberedelserna har startat

söndag 26/11 = as usual
 
Skönt med lååång sovmorgon igen.
Det var inte jättemycket tid, men tillräckligt för en slow start.
11.30 drog vi iväg till handbollens samling.
Jag stack en tur till jobbet och grottade på med bilagor.
Skickade ett utkast på portföljen till DKV, eftersom vi ska träffas på tisdag.
Blir bra om de hinner/orkar ge lite feedback på texten.
(feeling like a fraud)
Matchen var en baggis. Seger med drygt 20 bollar.
När vi kom hem brottades jag med min brist på energi, men bestämde att sätta en saffransdeg innan middagen.
De ser fina ut, men jag väntar med provsmakningen.
Hoppas det blir glögg på 1:a advent.
Ska jag våga sätta en pepparkaksdeg, med tanke på den kakastrof som hände förra året?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0