Jämngrått

torsdag 2/11 = en så kallad träningsdag
 
Nu börjar kursstöket lugna ner sig.
Då tar nästa kontrolluppgift vid.
Granska valet inför VT2018.
En del bara roar sig....
 
Ganska jämngrått alltså, precis som vädret.
 
 
Drog iväg till gymmet.
Får lov att promenera dit och hem nuförtiden, alldeles för halkigt för en cykelfegis.
Motigt.
Näsblod och yrsel.
ALLT SUGER!!!
Jag blir både less och ledsen.
blogg.se har gjort ny design för framsidan, och jag tror jag var med på sista sidan med den gamla layouten:
Den dagen hade jag sju (7!) besökare.
Fast hur ska någon hitta åt mig?
Nåja, min halvpublika dagbok är ändå mest för min egen skull. Kul att kunna titta tillbaka, och bra när jag inte riktigt minns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0