En vecka går fort :-(

torsdag 16/11 = forskningsdag
 
Hade vikt denna dag för meritansökan.
Det går framåt, men det är massor av smådirektiv som jag inte vet om jag täcker av.
Man skulle ju kunna tycka att jag borde ha koll, med tanke på att jag gjort utvärderingar!
 
fredag 17/11 = nya gäster
 
Jag passade på att vara kompledig, sista dagen äldsta dottern var hemma.
Vi sov båda till 10 :-D
Vi gjorde lite inköp, att ta med tillbaka till Barcelona.
Vi hann med kaffe och lite spontanshopping.
Den här gången hade vi lyckats boka bord och kunde dra på AW med #1 och #5.
Jag tog en rödbetsburgare med chevreost.
Gott såklart, men man blir nästan onödigt mätt.

lördag 18/11 = tidig frukost
 
Dotterns flyg gick redan 09.10, så det blev till att ställa väckaren för att ställa i ordning frukost.
Bull sov över, så vi var fyra som fick en stund tillsammans.
Känns trist att hon redan åker tillbaka, men hon kommer hem igen till jul, tack och lov.
Efter att jag skjutsat till flyget, druckit kaffe, löst sudoku och korsord, fixat med tvätt, så bestämde jag mig för att testa en tur till gymmet. Har inte tränat sedan förr måndagen. Det gick ungefär som det gjort senaste året.
Oktober och november har verkligen varit motiga:
Trött, hängig och riktigt oinspirerad.
The story of my life, right now.
Dagen har varit lång, eftersom jag steg upp tidigt.
Men då känns det som att man får mycket gjort oxå :-D
I morgon drar jag söderut, för att följa mamma till VC på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0