Ännu en dag i gruvorna

fredag 24/11 = fortsätter med meritansökan
 
Misströstar emellanåt.
Saknar idé och struktur.
Flyttar runt material, inser att massor saknas.
Ska man inte ta med allt?
Om det inte direkt relaterar till något av kriterierna, men det gör väl nästan allt?
Fick hjälp att numrera bilagefilerna.
Fast jag fick inte se scriptet, bara resultatet i form av kommandon :-/
Ingen lunch fick jag heller. Hade inget att ta med, och lokala näringsidkarna hade inget som passade mig.
Kom på att jag ska försöka skicka till DKV, eftersom vi ska träffas på tisdag.
Sätter mig nog på jobbet en stund i morgon medan Barnafadern värmer upp handbollslaget inför match.
Kvällen tänligen lugn.
Ser SVT's serie Monster via play, så det blev ett sånt avsnitt. Dessutom tittar vi på MIndhunter, som handlar om hur FBI bygger upp sin beteendevetenskapliga kunskap och d:o avdelning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0