Snygga glas

tisdag 9/5 ≠ träningsdag
 
Ringde tidigt i morse till min HC för att få en tid och kolla vad som krånglar med måendet (hypokondrikerkänsla), dessutom behövde jag förnya ett recept, och då måste man träffa en läkare händelsevis.
Jodå, det var inget problem.
7/6 fick jag tid.
I går anmälde jag laget till Blodomloppet, så jag hade velat få träffa en läkare innan det för att höra om det var en urdålig idé. Har nog tänkt testa på torsdag igen, för då har jag vilat två veckor (hemska tanke).
Efter middgen har jag försökt skjuta upp en insats av städkaraktär och blev sittande med en reklamblaska.
[det finns ingen gräns för hur lågt man kan sänka sig för att komma undan olustigheter]
Då fick jag syn på ett snyggt glas:
Passar inte så tokigt till min fondvägg i köket, eller...?
I första hand behöver jag vattenglaset till vänster, men är 40 cl för stort?
Kosta Boda är det, så de kostar en slant.
Problemet är att vi behöver ett nytt porslin, vilket kanske borde fixas först för att se vilka glas man vill ha till?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0