Ärenden på stan

onsdag 17/5
 
Efter jobbet åkte vi ner på stan för att göra ett ärende åt min mamma.
Köpte en ny anteckningsbok också. Just det är inte ett uppskattat uppdrag bland mina närmaste. Jag har en väldigt tydlig idé om vad jag vill ha. Jag ska ju ändå släpa runt den i ca två år.
  • Limmad
  • Mjuka pärmar
  • Gummiband runt
  • Snygg!!
Så man ( = jag + stönande medföljare) måste gå runt på alla tidigare kända ställen för att se på utbudet.
Till sist fick jag nöja mig med att de flesta bivillkoren var uppfyllda. Jag är inte helt nöjd med mönstret, men det får lov att gå. Tillverkaren har inte ens en bild på nätet, men det blev inte den Hawaii-mönstret i alla fall. Det blev en sommaräng med blommor.
Lika annars.
 
Vi passade på att äta på stan, så slapp vi fundera på det på väg till mataffären.
Matshoppingen blev betydligt enklare då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0