Ruschigt även idag

onsdag 15/3 = reservtisdag
 
Idag öppnar anmälningsperioden för HT17.
Det är inte varje termin jag är klar när det startar, men  den här gången jag lyckades lägga ut det sista valmaterialet under öppningsdagen.
Annars var det en hel del oro runt eventet i början av dagen.
Men en av mina superba kollegor hade verkat i det dolda och jag fick besked att lockvaran var i hamn.
Sedan trodde jag att jag tabbat mig med anmälningssidan och konstruktören hade dragit på fjällsemester.
Samma superba kollega kunde på eftermiddagen leta åt listan med anmälningar och det var redan 34 stycken.
Ännu en sten föll från mina axlar.
Strax efter hemkomsten dök mediadottern upp. Hon behövde låna spettet för att ta sig in i sitt förråd.
På gatan där jag bor var det rejält med vatten, så man fick fälla ut årorna för att ta sig till garaget.
Några tappra traktorförare letade dagvattenbrunnar för fullt, för att kunna få vattnet att rinna av. Vilket jobb!
Eftersom jag inte fick till någon träning igår, så var det bara att pallra sig iväg i kväll.
Fick skjuts av dottern.
Långsiktigt har jag jobbat på att försöka höja marschfarten vid underhållslöpningen. Det går ganska bra tycker jag, men fortfarande har jag problem med högt tempo.
Idag blev det 8.5 med riktigt bra snitthastighet. Men trött blir jag. Svetten lackar och idag låg pulsen ovanligt högt. Kanske löpbandet var ur synk?
Skottade bort plovallen vid uppfarten när jag kom hem.
Vatten i halvfast form.
Det är bra om tidningsbudet och brevbäraren kommer fram till brevlådan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0