iLife - all in

måndag 13/3
  • vägledning
  • slagsmål med InfoGlue
  • infomöte med spårgrupperna
  • information till bioteknik
  • försöker få grepp om paniken
Det blev så trevligt på kvällen för tre av döttrarna hängde med hem efter jobbet. Vi åt tillsammans och inväntade äldsta dottern, som kom från jobbet. Det blev en buffé eftersom mediadottern håller på att tömma sina matförråd inför Stockholmsflytten. Vi bidrog med både rester och nygjort.
 
tisdag 14/3 ≠ träning
 
Stökat med allehanda:
  • förkunskapskontroller
  • individuella samtal
  • gjorde inbjudan och andra utskick inför 22/3
  • jublade över positivt sponsringsbesked
  • bröt ihop över att det praktiska var så hindrande
  • bröt ihop
Till lunch fick jag finbesök.
Bill behövde skriva ut och kom lagom förbi vid lunchtid.
Hemma blev det rester till middag.
Känslan var inte bra, så det blev ingen gymtur i dag.
Kom ihåg att jag hade problem med mitt bankID för ett tag sedan.
Dags att ta tag i det kanske.
Provat alla de vanliga tricken.
Bytt kortläsare, bytt USB-uttag, startat om alla tänkbara program och datorn.
Flera gånger!
Då backar man ett steg till.
Laddade ner nytt säkerhetsprogram och ny drivrutin.
??
Nu fungerar det.
??
Passade på att gå all in vad gäller e-livet:
Nu var jag riktigt i gasen och loggade in på Apoteket, MinPension, ändrade bankinfo eftersom min arbetsgivare bestämt sig för att byta bank, beställde Magnesium och Omega-3 (med BankID så klart).
Lika bra att passa på medan det fungerar.
I morgon hoppas jag få lite skjuts på det arbete som väntar på material (och idéer).
Har inte gjort något åt min egen kurs ännu. Måste ge återkoppling denna vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0