Gästning, dop och träning

fredag 10/3
 
Som sagt, vi drog söderut efter jobbet.
Landade vid 19.30 hos Barnafaderns yngste bror, där vi skulle övernatta.
Trevligt att få umgås lite, även om båda är slitna av jobb- och familjesituationen.
Vi fick god mat, och gott att dricka.
 
lördag 11/3
 
Så var det dags för dopet av det första kusinbarnet i vår släkt.
Vi hämtade upp mamma, som trots ett blåslaget ansikte följde med. Bra jobbat!
Dopet var separat och det var bara släktingar närvarande.
Lilla Olivia var väldigt charrmig och uppförde sig så bra man kan begära.
Efteråt var vi bjudna på kaffe hos de ganska färska farmor och farfar.
Syrran hade överträffat sig själv med bakverk, och som krona på verket hade hon beställt en fantastisk tårta.
När mamma ville hem så tackade vi för oss och skjutsade hem henne till lägenheten.
Därefter drog vi norrut.
Kort stopp hos Barnafaderns syster, för att ta hem glas och porslin som vi lånade ut i samband med bröllopet i somras.
Väl hemma stekte vi hemgjorda hamburgare, tittade på ett avsnitt av A-gruppen och sedan var det dags för mig att dra till gymmet. Kortare underhållsspring enligt planen.
20.49 var jag klar och då var det bara jag kvar, sedan en halvtimme tillbaka.
Hemma igen tog jag en snabbdusch och sedan tittade vi på Lethal Weapon och därefter mera A-gruppen.
Laglösheten i hemmet breder ut sig :-D
#4 tittade förbi för att hämta ett paket, men hade inte tid att stanna,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0