Fullständigt bortkastat

onsdag 29/3
 
Massor av samtal.
De bokade är oftast inget problem, de har tänkt innan och har bra frågor.
Bekymmret är de som tror att jag bara i förbifarten ska lösa deras problem.
 
torsdag 30/3 = träningsdag
 
Hade avsatt hela den här dagen för att jobba med projektet.
Men så blev det inte.
Hela dagen gick åt till småsaker för att komma ifatt.
En sådan småsak var att förbereda morgondagens besök.
Tiden blir pressad eftersom grupperna kommer på sin ordinarie lektionstid.
Efter en enklare middag skulle jag försöka mig på ett kortare snabbjobb.
Men så blev det inte.
Det gick så väldigt dåligt.
Trots mina nya skor.
Nu verkar det ställt utom allt tvivel att jag inte är helt frisk.
Det var inte att tänka på att göra hela passet.
Det blev halva ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0