Feminism is the radical notion that women are people

måndag 6/3
 
Fixade lite smaskensmat:
Riven blomkål, riven paprika och grönkål.
(grönkål är min nya favorit, särskilt när den blir lite knaprig, som i ugnen)
Rejäl laddning som räcker till matlådor också :-D
 
tisdag 7/3 = bio
 
Helt apropå blev vi bjudna på bio av mediadottern, som även tog med #4.
Vi såg nya storfilmen La la land, med Ryan Gosling och Emma Stone. Den fick visst sex Oscars!
 
Musikal!
Men inte alls tokig. Lite flirt med genren och gamla musikaler och rätt trevligt foto (en svensk fick Oscar för det!).
Träningen fick vara. Det passade rätt bra eftersom jag kände mig rätt stel efter söndagen långa pass.
Mammarapport: fick veta en stund innan vi for på bion att mamma hade halkat och fått åka ambulans in på sjukhuset. Sydd i pannan, hade hon ändå haft änglavakt. Inget brutet, vilket är ett mirakel med tänke på hennes benskörhet. Ringde och det lät ändå bra. Allt hade tydligen tagit i ansiktet.
 
onsdag 8/3 = reservtisdag
Förmiddagen sammanträde.
Jobbade resten av dagen med material till valet.
Åt enkel middag för att kunna träna lite tidigare.
Intervaller i ett av veckans pass, så jag satsade på att göra bort det idag. Passet var 4*5 minuter i skaplig fart, men jag gjorde 7*5 min 24 sek, vilket gjorde mig rätt mör.
I morgon projektforskning.
Mammarapport: mamma skulle ringa mig idag, men jag har inte hört ett ljud. Min morbror ringde och var orolig, för han hade försökt ringa under dagen men inte fått något svar. För sent för mig att ringa, och syrran hade heller inte haft någon kontakt. Vi får försöka i morgon igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0