Inte så att man jublar

måndag 5/6 = klämdag
 
Kände mig verkligen inte pigg, så jag låg i soffan hela dagen och surade.
Regnet startade just efter att Barnafadern gjort klart årets första gräsklippning.
Läste och löste korsord och sudoko.
Thats it.
 
tisdag 6/6 = träningsförsök
 
Bättre väder idag, mera sol och varmare, men inte så att man vill rusa ut.
Förresten rusar jag knapp alls nu för tiden.
Cyklade till gymmet och försökte med ett litet känn-efter pass.
Löpning 5 km + promenad 1 km + löpning 2 km.
Pulsen sticker upp direkt, men möööööjligen att det inte var riktigt lika illa i benmusklerna?
I morrn' har jag tid på HC, äntligen.
Tyvärr är mina förväntningar låga på att jag ska få något svar överhuvudtaget.
Jag är sur.
och bortskämd.
Inte vill jag laga mat heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0