Det röda molnet

måndag 12/6 = BGdag
 
Efter att kidnappat en från supporten, satte vi igång med att försöka ta upp en backup av kalendern på min dator.
Gick bra.
Sedan redigerade jag alla kalendernamn på ajfånen, så at det inte längre slutade på [(null)@p11-caldav.icloud.com]. Tog bort alla dubletter också.
Sedan dags för synkronisering.
Och..... allt ser nu rätt ut igen.
Efter det stökade jag med lite diverse.
Stannade på jobbet till det var dags att åka till GB.
Alltid avslappnande att träffas och dryfta högt och lågt.
Vi fortsätter med Tomas Sjödins När du hittar din plats tar du ingen annans.
Eftersom det inte har känts varken nödvändigt eller trevligt att sätta upp paviljongen, fick jag för mig att titta i bloggen hur det har varit åren innan.
Vi är fortfarande inte så sena.
Det sena är värmen.
Två-tre gånger har jag suttit ute med kaffe. Vad är det frågan om?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0