Fynd och träningsbakslag

måndag 18/7 = träningsdags
 
Barn #4 slutade 12 och då var #1 och #5 redo att åka till stan på ärenden och jag fick lov att åka med.
Jag hade sett en annons för vita Puma-sneakers som såldes till mycket bra pris (250:-) på extrastora sportaffären.
På samma ställe köpte jag ett par träningsbyxor (200:-).
Medan barnen var på glasbanken gick jag in på en annan sportaffär som nu lagt till Outlet på skylten.
Där fyndade jag två t-tröjor för 25:-/st och en bra träningströja för 60:-
Enkelspårig färgskala??
Senare på kvällen drog jag, stärkt av den goda känslan i lördags, iväg på vanliga milrundan.
Övermodigt!!
Det gick så dåligt.
Enda ljusglimten var att benen ändå fungerade periodvis.
Kan det ha berott på de nya byxorna?
Promenadtempo dock.
Hemma fick jag syn på första mogna jordgubben.
Tre döttrar hemma och två av dem gjorde slingor.
Sista kvällen hemmma för den äldsta som tisdag kväll kommer att vara i Barcelona.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0