Ä*N*T*L*I*G*E*N

fredag 30/6 = semester
 
Min första sommarlediga dag, OCH SOLEN SLOG TILL.
Det gjorde vi oxå:
Med hjälp av hemmavarande barn (fysikern), så satte vi upp paviljongen.
Tvättade möbler, men framförallt satt i solen och njöt.
På två grillade Barnafadern och jag.
Vi testade butternutpumpakräm.
Väldigt speciell färg.
På kvällen flyttade äldsta dottern hem det sista av sina saker, eftersom hon hur ut sin lägenhet från 1/7.
Snart drar hon till Barcelona, helst för ett längre tag.
 
lördag 1/7 = träningsdag
 
Ännu finare dag på gräsmattan!
Min semester kunde inte ha startat bättre. Bara att hoppas att det håller i sig mest hela sommaren.
Utom när jag ska baka till mammas 80-årsdag.
 
Vid 21 drog jag iväg på den numera vanliga 7 km-rundan.
Kände mig fortfarande trött i benen efter det skapliga passet i onsdags.
Men det gick till och med lite bättre än då. 10s/km. Och det är då 37 s snabbare per kilometer jämfört med katastrofturen för precis en vecka sedan.
Vågar jag tro att det vänt?
Inget problem med att ta det lugnt ett tag till, eftersom jag faktiskt inte orkar mer just nu. Dessutom har jag tagit minst två vilodagar mellan varje pass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0