Veckans långa pass - alltid på en söndag

fredag 13/1
 
Bara att gneta på med kontrollerna.
Lyckades får iväg de stora grupperna i alla fall. Får ta resten på måndag.
Barnen hade en get together, så Barnafadern och jag gjorde några mindre ärenden på stan.
När hungern slog till , hamnade vi på en finfin restaurang ... av snabbmatskaraktär.
Så var det problemet avhjälpt :-D
 
lördag 14/1 (träningsledigt i planen)
 
Lugn dag, med bara en hållpunkt, handbollsmatch 17.30.
Dynamic duo drog direkt till en kompis, så vi käkade framför TV'n. Enklast tänkbara!
Kvällen avslutades med VÄLDIGT många avsnitt av Midnattssol.
 
söndag 15/1 (träningsdag!)
 
Riktig slöardag, men med ett riktigt träningspass på agendan.
16 km med angivet tempo.
Jag tittade i mina gamla pass för att sätta en lämplig tempoplan.
Jag vet att jag har en tendens att bli såsig i hjärnan, så jag måste ha en tydlig idé om hur passet ska gå till.
Som om det hjälpte?!
Jag blev såsig och tappade bort mig.
Men passet blev bra och jag är rätt nöjd.
Ska bli skönt med vilodag i morgon :-D
Har börjat lyssna på Keplers nyaste.
Verkar lovande.
Jobwise: terminen startar i morgon och jag har flera möten inbokade.
Har heldagskurs onsdag och torsdag, vilket innebär att jag har lite att läsa innan.
Varför gör jag så här, om och om igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0