Träningsplanens jobbigaste pass

torsdag 12/1
 
Möten hela förmiddagen, men sedan fick jag lite oväntat sitta kvar på eftermiddagen.
All tid just nu borde gå till granskningar, men möten, mail och besök reducerar utrymmet rätt rejält.
Kommer att sitta hela dagen i morgon också, så lediga dagen blev utspridd över veckan i små portioner.
Lite för sen middag bådade inte gott för det långa, snabba, passet i träningsplanen.
Det kommer inte att gå, det har aldrig gått förut.
Men trots lite magkrångel tror jag faktiskt jag kan säga att det gick bättre än väntat?!
När jag kom hem kändes det nödvändigt att skotta bort den blöta nysnön från uppfarten.
Hyfsat tungt!
Skönt att ha det gjort i morgon och/eller om det blir kallare.
Döttrarna har besök av en gammal klasskompis från gymnasiet. Hon läser fysik i Uppsala, så det finns en del gemensamma beröringspunkter.
Redan klar för natten :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0