Blink

fredag 20/1
 
Jobbade förmiddagen eftersom jag hade bokat in samtal för de som inte rymts tidigare i veckan pga. kursen.
Barnafadern på disputationsfest, men tre av döttrarna var hemma och vi lagade mat tillsammans.
Två taxiturer till stan, en för hemskjuts och en för hämtning.
 
lördag 21/1 = träning
 
Sov ut och tittade på skidåkning.
Vid tretiden drog jag till gymmet för att känna efter om det skulle passa med helgens långa tur. Bättre än att ha den kvar på söndag, då det var handbollsmatch.
 
söndag 22/1 = träning
 
Sov ut igen!
Skidåkning och sedan dorg jag till gymmet för lördagspasset. Kort underhållslöpning.
Gick bra, kände mig för ovanlighetens skull inte muskeltrött efter långa passet igår. Kanske jag har börjat vänja mig?! Eller stretchade lite bättre än vissa gånger.
Så är det snart dags för en ny arbetsvecka.
I morgon ska vi planera projektet som vi fått pengar för.
Ännu något att oroa sig för?!
Känns så nu i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0