Bara degar

onsdag 11/1
 
I morse fick jag veta att kollegan och närmaste rumsgrannen blivit inlagd på sjukhus och fått blodtransfusion.
I går morse berättade hon att hon hade så lågt blodvärde, och till sist sa läkarna att de ville lägga in henne för blodtransfusion och undersökningar. Blir åtminstone kvar till i morgon.
Jobwise: förmiddagen kunde jag ägna åt en del förkunskapskontroller, men eftermiddagen var vigd åt DKV (De Kritiska vännerna). Jag använde tiden mest till att börja läsa inför kursdagarna nästa vecka.
Ikväll har jag verkligen gjort INGENTING.
Så skönt.
Bara jag hemma.
Barnafadern på handbollsträning och döttrarna på biopremiär, Assassins creed.
Då blir det tända ljus, te och slask-TV.
Eftersom det var något jag sett tidigare så tog jag fram pannlappsvirkningen.
Ska strax göra kväll. 4 minuter kvar av avsnittet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0