Tvätthögarna minskar

måndag 27/2
 
Yngsta döttrarna hade ärenden i hemmet, så de stannade på middag.
Eller.... de fick äta söndagsresterna från igår.
Synd, för då kunde jag inte få njuta av den i lunchlådan mer än en dag.
Men klart jag unnar dem att få äta den :-)
 
tisdag 28/2 = träning
 
På något märkligt sätt hade jag inte en enda inbokad aktivitet idag.
Därför har jag kunnat göra bort en hel del administration.
Tråkiga, motiga, men enkla saker som jag gärna skjuter på.
Skänt att få det bortgjort.
På hemmaplan är det en sak som slagit mig, nämligen att det numera är ganska hanterligt i stället-som-inte-får-nämnas-vid-namn.
Med två personer i hushållet hinner man hålla efter utan större besvär måste jag säga.
Dagens middag blev av det enklare slaget, för att kunna träna utan större problem.
Men det känns inte rikigt bra i magen, och jag tycker att jag svettas orimligt mycket.
Jobwise har jag en gnagande oro för den kursuppgift jag ska ladda upp den här veckan. Kanske får ta fram den i morgon.
Helst vill jag städa skrivbordet, för det är okul att komma in på mitt rum nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0