Tröttar ut mig, mentalt och fysiskt

måndag 13/2
 
 
Nu var det dags för kurs igen. Två heldagar.
Jag kan bara beklaga att jag inte tycker det är roligt.
Varför gör jag det då?
Jo, jag vet att detta är min enda chans att få något gjort, eftersom jag aldrig lyckas skapa det här utrymmet självmant.
Nu måste jag lyssna, disskutera, läsa, tänka och försöka skriva.
Oerhört motvilligt och mödosamt.
Fick tack och lov kontakt med Spanienfararen.
Puh!
 
tisdag 14/2 = gymmet
 
Som sagt kurs idag också.
Vilka kriterier ska vi ha?? Efter pepparkakstestet, törs man inte föreslå något alls.
Totalt hjärnstillestånd.
Även gympasset kändes motvilligt och mödosamt.
Glad när det är gjort, så klart.
Då kopplar jag av.
Det var ett tag sedan jag hade tillgång till frökex, men nu har jag tack och lov bakat :-)
Nackdelen är att de snart är uppätna :-(
 
I morgon ska DKV träffas, och jag har massor att göra.
Hoppas blackouten uteblir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0