Ledig

torsdag 9/2
 
Många småsaker hela dagen.
Klippning på morgonen, möte kring spårlanseringen, cellprovstagning och massor av annat administrativt.
På vägen hem skulle vi plocka upp barnvagnen eftersom jag behövde den på kvällen och på fredag.
Improviserat blev det middag med The terrible two i deras nya bostad. Köksstolar saknas, men soffan är stor. Roligt att se hur de har och får det.
Sedan blev det bråttom hem. Men bara för att plocka ihop BG-fikat och dra tillbaka till stan för träff med GB.
Jag har precis beställt en bok för GB och mig att läsa framöver:
Ska bli intressant, för jag har aldrig läst något som Margareta Melin har skrivit.
 
fredag 10/2
 
Jag säger det nog varje gång, men det kan sägas igen: såååå skönt att få sova tills man vaknar och dessutom vet att dagen är helt ograverad.
Jag fick fotvård i julklapp av mina svärföräldrar och hittade en tid i eftermiddag.
Så det blir en liten stadstur. Efter det kaffe och lite shopping med Dynamic duo.
Äldsta dottern drar till Spanien i eftermiddag. Men det kan väl knappast vara vädret som drar??
 
Nu börjar det nog dra ihop sig för att förbereda stadsturen. Duscha och välja kläder.
Otroligt jobbigt, speciellt det senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0