Helt tomt mellan öronen

torsdag 23/2 = forsknings- och träningsdag
 
Hade bokat lilla samtalrummet även den här torsdagen.
Bra ställe att sitta på, för jag gör inget annat än jag borde.
Men ändå....
 
fredag 24/2 ≠ ledig dag
 
Flyttade min lediga dag, eftersom jag kände att det var så mycket som var oklart kring det där eventet.
Men flera saker föll på plats och det kändes lite bättre när jag gick hem.
Barnafadern och jag stannade till på storköpet och handlade lite diverse.
Vi orkade inte laga mat, så det blev kokta ägg, ostekta prinskorvar och ädelost.
Framför TV'n.
Vi har blivit helt laglösa och struntar i alla konventioner.
Tittar på massor av avsnitt av olika serier.
 
lördag  25/2 = träningsdag
 
Skid-VM på TV-skärmen i gymmet och handbollsmatch på eftermiddagen.
Sådana här dagar blir man sugen att springa ute, men jag vet att jag har svårt att klä mig rätt.
Träningen gick skapligt, men jag har kört lite hårdare ett tag och känner av musklerna en aning.
Försöker gymma lite också, vilket även det känns i musklerna :-D
 
söndag 26/2 = träning
 
Skid-VM även idag, sprint-stafett.
Gick inte bra.
Förberedde middagen innan jag traskade till gymmet.
Träningen gick riktigt dåligt. Till sist gav jag upp och gymmade lite i stället.
När jag kom hem fyllde jag pajen och satte in den i ugnen.
Receptet (och bilden) hämtat hos Kostdoktorn.
Gott var det, även om fyllningen kunde ha varit lite mer kryddig.
Mat framför TV'n och mera serieavsnitt.
Just nu ser vi 24: Live Another Day, med Kiefer Sutherland i huvudrollen.
För några år sedan såg vi första säsongen av 24, och tyckte den var bra. Började med andra säsongen, men tröttnade mitt i och har inte sett något sedan dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0