Helgen

lördag 11/2 = träningsdag
 
Barnafaderns handbollslag hade match 16, så jag traskade iväg till gymmet. Dock lite för sent, så jag fick lov att satsa på supertusingar. Inte många hann jag heller. En annan nackdel var att jag inte hann stretcha ordentligt. Då kommer muskelstelheten som ett brev på posten.
 
söndag 12/2 = träningsdag
 
Dynamic duo dök upp rätt tidigt, för att baka sina kalljästa kanelbullar.
På eftermiddagen drog jag iväg till gymmet för att försöka mig på ett längre pass.
Trött redan på start, men sprang ändå 16 km. Farten var ok, men nu är jag riktigt trött i musklerna.
Veckan är multiladdad.
Måndag och tisdag har jag heldagskurs.
Onsdag träffas De Kritiska Vännerna och torsdag har jag projektdag.
Vet inte riktigt vad jag borde ha gjort till kursen? Men jag jobbade ju på en del i onsdags, så det är ändå påbörjat?!
 
Dottern har dragit till Spanien, men jag har inte fått något livstecken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0