Hann bara 12 km

söndag 19/2 = långa passet
 
Idag var det sista tävlingarna före längd-VM, så det var såklart frestande att titta på damernas 10 km och herrarnas 15 km klassisk.
Det gjorde att jag, även idag, kom iväg lite för sent till gymmet.
Hade tänkt springa lite längre, men fick avsluta efter 12 km.
Handbollsmatch som började 17 satte en effektiv tidsgräns.
Snabbdusch och upphämtning av #4, så var vi på hallen i lagom tid.
Följden av detta gör att jag nu har muskelont.
Mina skor börjar spricka så jag måste köpa nya inom kort.
Har sett att de skor jag har finns i en annan (snyggare) färg, roas-lila. Men har inte hittat mer än enstaka par på nätet, och de har inte varit i min storlek.
Nu verkar nästa generation av den skon ha kommit ut, rosa-röd. Kanske får bli dom då...
Handbollsmatchen gick inte bra, stryk med 10 bollar.
Motståndarna hade visst två gamla landslagsspelare i laget.
Fusk??
Efter matchen fick vi köra en nödlösning på middagsproblemet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0