Tidsbrist förlamar

lördag 9/12 =  kalas
 
Fakesovmorgon, eftersom Barnafadern skulle vara vid hallen 9 för bortamatchavfärd.
Gick upp till döttrarna, som bor i närheten. Lämnade den s.k. bakmaskinen (#2's uttryck), dvs hushållsassistenten, så att Bill kan baka bullar i morgon.
Bull och jag drack lite kaffe, men drog till stan för att hänga på låset kl. 10.
Förmiddagens uppdrag var att köpa present till 1-åring (hur svårt är inte det?!), kompanjonen skulle på SYS$BERTIL, jag skulle köpa te, blomma och gå på apoteket.
Ärendena var snabbt avklarade och vi drog ut på vischan.
Kul med småbran.
Vi köpte duplo-kompatibla klossar med djurmärken.
På hemvägen släppte jag av Bull på uni, och drog själv på storaffärn'.
Hemma var det läge för skidåkningstittande. Damerna går, bra Stina Nilsson vann sprinten.
Sedan titta lite på anfallplanen.
Eftersom jag lånat ut hushållsassistenten behöver jag inte baka matbröd idag.
Får kanske bli isflak då.
Insposurfade lite på vegansk julmat.
För mig som inte gillar sill, känns det här som ett bra alternativ :-)
Ska titta på finalen i innebandy-VM om en timme.
Barnafadern ska hämtas efter handbollsutflykten (de vann en tidig seriefinal med 6 bollar). Vad händer med stöktiden då?
Stressad över tidsbrist på jobbet också. Jag tror inte att jag kommer att kunna ta ledigt under jul :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0