Shoppingspree

lördag 2/12 =  oplanerad stadstur
 
Långt in på förmiddagen var planen att städa badrummen, men så fick vi för oss att vi nog behövde köpa de där varmare handskarna båda två.
Mot stan.
Hanskarna gick snabbt, sedan en sväng på CO.
Barnafadern är exekutivt ansvarig för utedekorationer i år, och ville titta över utbudet.
När vi nådde kassan behövde vi en påse modell XXL.
Många överraskande och i förväg okända inköp.
Sedan drack vi kaffe (såklart!).
Därefter drog vi norrut för ett inköp som jag starkt motsatte mig.
Till barnaskaran: Jag tvår mina händer!
Vi köpte lite advents/julblommor också.
Hemma hittade jag ingen tillräckligt stor kruka till julstjärnan, så jag fick gå på senaste årens trend, med papperspåse som ytterkruka.
En trevlig ljuslykta köpte jag också (lite rea var det).
Efter middagen har jag satt upp julens anfallsplan 2017.
Jag lägger ut lämpliga arbetsuppgifter på lämpliga dagar och hoppas att jag får allt gjort.
I torsdags kände jag mig opigg, och i dag lyckades jag inte hitta ett bra tillfälle att träna, så jag får försöka ta ett pass i morgon i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0