Mitt i advent

söndag 10/12 =  stökande
 
Idag kunde jag sova så mycket jag ville.
Var supertrlött i går kväll, men fick för mig att bara skriva ett litet pythonprogram, som till sist innebar vanlig kojjatid.
Det ÄR kul att programmera. I alla fall på nybörjarnivån.
Efter sedvanlig morgonrutin, gick vi ut för att göra klart ljusdektorationerna.
Ansvarig verkar väldigt nöjd.
Sedan var det skidåkning, men då passade jag på att baka isflak.
SöndagsXet löstes kontinuerligt under dagen och blev klart medan middagen stod i ugnen.
Nu inväntar jag matsmältningen innan jag promenerar till gymmet för en lättare jogg.
"Speedwalking" kanske. Höhö. Barnen vet hur långsamt jag går.
Tror jag ska använda väntetiden till lite pythonprogrammering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0