Inget att skriva hem om

torsdag 14/12 =  träningsdag
 
Stabsmöte runt kursen i dag.
Misstänker att vi får svårt att hitta något tillfälle i januari, så trots att min kris-kompanjon hade "febur" körde jag mötet med hantlangarna.
Det gick bra och de verkar bli trevliga att jobba med. Väntar nu bara på att parallell-kursens KA ska komma med lite synpunkter på inlämningstider och annat.
OCH att jag ska få grepp om materialet. Programmeringen går skapligt, även om jag tror att jag missar en hel del av det fiffiga i språket.
Kom inte iväg enligt planen så det blev en lättare måltid och att traska iväg till gymmet strax före 19.
I dag var musklerna inte trevliga, så jag gymmade lite efteråt.
Sneda magmuskler och lår blev det.
Nu till en bild jag tog i tisdags:
Den som gissa vad det är får ett gigantiskt pris i miniformat.
Det kan man också få gissa på :-)

Kommentarer
Postat av: Lena P

Ett USB-minne? Priset alltså :)
Bilden har jag ingen aning om. Är färgerna riktiga?

2017-12-16 @ 08:30:43
Postat av: Fråden

Jodå, färgerna är rätt och priset är ett USB :-)
Eg. är det en liten filmsnutt, jag ska lägga upp den och beskriva vad det är.

2017-12-18 @ 11:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0