Energilöst

torsdag 7/12 =  träningsdag
 
Morgonen började med en insats i bogseringsbranchen.
Barnvagnen startade inte.
Bull hade ledigt på fm, så hon och jag kunde dra igång den och sedan körde hon den hem till garaget.
Barnafadern jobbade hemma så det passade bra.
På jobbet blev det ingen programmering, bara kursadministration.
Det går två kurser parallellt, men i olika språk, så vi samordnar några föreläsningar och alla inlämningsuppgifter.
Mycket prat blir det.
Dagens bedrägliga väder var vackert, men mycket blåsigt när jag promenerade till gymmet.
Nu har jag ätit lite kvällsmat och ett avsnitt av Lie to me väntar.
I morgon ska jag väl fortsätta med administrationen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0