[DKV] och träning

tisdag 12/12 =  träningsdag
 
Fixade till en kvinnlig tomte genom lite cut and paste. Ja, jag fick lov att använda luvan från en annan tomte, så det var lite redigering inblandad också.
 
 
Idag var det skrivardag och även den här gången var det bara halva styrkan, men vi håller ut.
Kompisen skrev abstract till två konferenser och jag läste och klassade två uppsatser.
När vi kom hem blev det TV-dinner, eftersom Sverige mötte Danmark i kvartsfinal i handbolls-VM.
Seger och för första gången i semifinal i VM.
 
Jag är så nöjd med min nya ljuslykta, men ska köpa ett annat ljus till veckan. Guldfärgen gör sig inte så bra mot den gräddvita metallen. Jag har en röd som passar bra ute i juletid, men den här kan jag alltid ha framme.
Obegripligt att det är så nära jul.
Jag hinner inte med mig på jobbet och inte i julstöket.
Stark obehagskänsla lurar över ekipaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0