Dan före dopparedan

lördag 23/12 ≠ träning
 
Veckan har varit fylld av diverse.
Jobbat varje dag.
Barnen har droppat in eftersom.
#2 kom på onsdag kväll, #3 kom på torsdag, #5 har varit här till och från.
#1 kom förra lördagen och #4 har vi nästan inte fått ha hos oss ännu. Hon jobbar flera av juldagarna tyvärr.
Jag har känt mig tilltagande hängig, men har försökt beta av en och annan grej eftersom.
Idag har mycket hänt.
Kommuikatören och sonen (med gf) åkte söderut för att häls på farfars och hämta mormor.
Barnafadern och fysikern drog på storhandling.
Jag stökade i köket och fick faktiskt en hel del gjort.
Kommunikatören är en ihärdig matlagare och fixade både igår och idag.
Nu har den stora tröttheten infunnit sig och jag ska strax gå till vila.
Allt som allt har jag dragit ner på ambitionen, och det blir säkert ok.
Ska stryka lite dukar i morgon fm.
Sedan är det jul.
 

Kommentarer
Postat av: Lena P

En god och fridfull Jul önskar jag dig och familjen!

Svar: Jag hoppas att du haft detsamma!
Fraudfeeler

2017-12-24 @ 08:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0