1:a Advent

söndag 3/12 =  träningsdags
 
Inte så särskilt energiska var vi.
Skjutsade Barnafadern till samlingen 12.
På vägen hem köpte jag två elljusstakar, eftersom vi snart är utan.
Har nästan inte gjort något av det jag tänkt över helgen.
Adventsljusstakarna är i alla fall framme och använda.
Efter handbollsmatchen drog jag till gymmet för att få det bortgjort.
Gjorde som förra veckan och sänkte tempoambitionen, och det går såklart bättre då.
Jag blir i alla fall mindre deppad över känslan.
Gjorde ett set med Russian twists oxå, vilket jag inte gjort på länge.
Blir säkert träningsvärk i morrn' :-D
Avslutningen på dagen blev kryss med den kommunikativa dottern. Kul att kunna göra det tillsammans fast på avstånd.
I morgon blir det programmering.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0