Snart bara en vecka kvar

fredag 18/8
 
Startade dagen med att klippa mig.
Annars var det jobb, jobb, jobb hela dagen.
Men jag hann i alla fall göra klart test nummer två av vår taxonomi, och sitta slutet av dagen med min kollega.
Vi filar lite till på beskrivningarna, och såklart blir man mer och mer osäker på om de är "rätt".
Ställer vi för höga krav, fångar vi rätt kvaliteter...?
Ska INTE bli kul att stöna mig igenom det rätt stora antal vi vill analysera.
På kvällen såg vi avsnitt 3 i säsong 3 av Peaky blinders.
Ruskig historia som ser ut precis som maffiaverksamhet.
På kvällen ställde jag och stekte köttfärsbiffar med tanke på att ha dem som lunchlådor. Skulle behöva baka frökex också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0