Nu blir det vardag igen

lördag 12/8
 
Lite sol, så vi kunde sitta ute en stund och det kändes behagligt varmt.
Extremt muskeltrött hela dagen.
Startade upp en gryta pulled pork (tar ca 5 timmar).
Sonen drog till en kompis en bit bort för att umgås innan han drar. Sover över.
Barnafadern och jag blev på två till middag, så vi gjorde VBkräm och mumsade pulled pork till ett avsnitt av Peaky Blinders. Ruskig historia det där.
Hjälper sonen att tvätta, så att så mycket som möjligt ska vara rent när han åker på måndag.
Trist att åka med smutstvätt, tycker i alla fall jag :-)
Yngsta dottern kom hit på kvällen, från jobbet. Trevligt att hinna sitta en stund tillsammans.
 
söndag 13/8 ≠träningsdag
 
En vilodag verkar inte räcka efter fredagens utmattande lunk på vägen hem.
Benen bättre än igår, men jag har inte mått helt 100 heller.
Rejäl huvudvärk när jag vaknade och trots pulver har den inte riktigt gett sig.
Jag skippar träningen idag!
Köpte Gerbera idag, eftersom de är så ståtliga.
Hoppas jag får dem att stå länge.
Glädjande nog hade vi sonen och tvillingarna hemma på middag.
De två yngsta har dragit hem till sig, och nu lär de inte komma förbi lika ofta framöver.
Bull har gjort sin sista arbetsdag i dag, och går nu tillbaka till studierna snart. Bill har oftast åkt tillbaka till stan även de gånger hon jobbar kväll följt av morgon.
Sonen tar tåget till Uppsala i morgon bitti och då är det bara vi två igen.
Winter is coming!
(tror jag ska börja beta av Game of thrones)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0